سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زائران اربعین حسینی برای صدور روادید اقدام کنند

مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر گفت: متقاضیان نام نویسی برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی کارثبت نام را به روز‌های آخر نسپارند و برای آسان شدن اعزام به صورت گروهی برای صدور روادید اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر گفت: متقاضیان نام نویسی برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی کارثبت نام را به روز‌های آخر نسپارند و برای آسان شدن اعزام به صورت گروهی برای صدور روادید اقدام کنند.

عبدالرسول رنجبر روز سه شنبه افزود: همچنین افراد در هنگام مراجعه به دفتر‌های زیارتی مدارکی مانند گذرنامه با ۶ ماه اعتبار، قبض پرداخت وجه و ۲ قطعه عکس را به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: با استقرار دفتر کنسولگری عراق در بوشهر امکان صدور روادید (ویزا) عراق برای هم استانی‌ها فراهم شده است و مانند سال‌های گذشته در استان‌های فارس و تهران صادر نمی‌شود.

مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر اضافه کرد: کار ثبت نام از متقاضیان شرکت در پیاده روی اربعین حسینی از پنجم مهر همزمان با سراسر کشور در این استان آغازشده است.

رنجبر اظهار کرد: مردم برای گرفتن روادید نیازی به مراجعه به دفتر کنسولگری عراق ندارند و می‌توانند از طریق دفاتر زیارتی روادید بگیرند.

وی یادآور شد: هزینه روادید، بیمه و درمان برای هر زائر سه میلیون و ۸۶۰ هزار ریال تعیین شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۲۳ دفتر زیارتی ثابت و ۱۲ دفتر زیارتی موقت در استان بوشهر دایر است.

انتهای پیام/م

متقاضیان نام نویسی برای شرکت در پیاده روی اربعین برای صدور روادید اقدام کنند

برچسب ها: محرم ، کربلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.