سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

تعداد جانباختگان مشروبات الکلی بندرعباس به ۱۹ نفر رسید /یکی از قربانیان نابینا شد/حال هفت نفر وخیم است

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:  امروز یکی دیگر از مصرف کنندگان این مشروبات در بندرعباس جان خود را از دست داد و تعداد جانباختگان به ۱۹ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: امروز یکی دیگر از مصرف کنندگان این مشروبات در بندرعباس جان خود را از دست داد و تعداد جانباختگان به ۱۹ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی از قربانیان مصرف مشروبات الکلی دست ساز در بندرعباس با وجود تلاش پزشکان، به علت شدت آسیب وارده به چشم، بینایی خود را از دست داد.

وی افزود: از چهارشنبه شب هفته گذشته تاکنون ۲۴۶ نفر به دلیل مصرف مشروبات الکلی دست ساز به مراکز درمانی هرمزگان مراجعه کردند که از این شمارهم اکنون هفت نفر شرایط شان وخیم است و تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

نوروزیان بیان داشت: ۱۳۱نفر نیز به دلیل آسیب شدید به کلیه ، دیالیزی شده اند و از مجموع افراد پذیرش شده  ۱۰ نفر زن هستند.

طبق اعلام اداره کل دادگستری هرمزگان ، تاکنون هفت نفر از عوامل اصلی تولید و فروش مشروبات الکلی در بندرعباس شناسایی و دستگیر شده اند و عملیات شناسایی و دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.
منبع:ایرنا

انتهای پیام/ب

تعداد جانباختگان مشروبات الکلی بندرعباس به ۱۹ نفر رسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.