سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کندی عملیات ساخت بیمارستان قلب در خرمشهر

مدیر محیط زیست، غذا دارو و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تورم و گرانی مصالح عملیات اجرایی پروژه بیمارستان قلب و عروق خرمشهر را به تاخیر انداخته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سیدمهدی موسوی مدیر محیط زیست، غذا دارو و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بیمارستان قلب خرمشهر می‌بایست در پایان سال ۹۷ به بهره برداری برسد و امیدواریم دانشکده علوم پزشکی آبادان در این خصوص تلاش خود را انجام دهد.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه اجرایی بیمارستان فوق تخصص قلب و عروق خرمشهر را ۶۰ درصد بیان کرد و افزود: انتظار داشتیم تا امروز پیشرفت فیزیکی آن به ۸۰ تا ۹۰ درصد می‌رسید، ولی تورم پیمانکاران را با مشکل مواجه کرده و موجب تعلل در کار ساخت این بیمارستان شده است.

مدیر محیط زیست، غذا دارو و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند پروژه بیمارستان و مرکز قلب خرمشهر را یکی از مراکز مهم استان خوزستان بیان کرد و گفت: پروژه ۶۰ تخت خوابی بیمارستان فوق تخصص قلب و عروق خرمشهر با زیربنای پنج هزار و ۲۰۰ متر و اعتباری بالغ بر ۱۹۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند در حال ساخت است.

موسوی ادامه داد: امید است این پروژه در اوایل سال ۹۸ به بهره برداری برسد.

ساخت بیمارستان و مرکز قلب خرمشهر از سال ۹۵ طی انعقاد تفاهمنامه‌ای بین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان منطقه آزاد اروند آغاز و تحویل دانشکده علوم پزشکی آبادان شد.

انتهای پیام / د

ساخت بیمارستان قلب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.