سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقه دفاع سه دقیقه ای از پایان نامه دانشجویی

جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی برای اولین بار شرکت در سومین دوره مسابقات دفاع سه دقیقه ای از پایان نامه های دانشجویی فراخوان داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مرادی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان گفت: همزمان با سراسر کشور، سومین دوره مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای از پایان نامه‌های دانشجویی برای اولین بار در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.


حمید مرادی با بیان اینکه تاکنون دو دوره از این مسابقه در استانهای دیگر کشور برگزار شده، افزود: سومین دوره از مسابقه دفاع سه دقیقه‌ای از پایان نامه‌های دانشجویی به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و معاونت‌های فرهنگی واحدها در ۲۱ استان کشور برگزار خواهد شد.
وی هدف از برگزاری را کمک به رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، فن بیان، فراهم ساختن شرایط برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه ، صنعت و کاربردی کردن پژوهش‌های دانشجویی عنوان کرد.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه تمامی فارغ التحصیلان دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا که از سال ۹۳ تا پایان شهریور ماه امسال از پایان نامه خود دفاع کرد‌ه ‌اند، می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: افراد واجد شرایط برای ثبت‌نام و ارائه یک نسخه از پایان نامه خود تا پایان آبان به دفاتر فرهنگی جهاد دانشگاهی واقع در دانشگاه‌های بیرجند، علوم پزشکی، فرهنگیان و دانشگاه صنعتی مراجعه کنند.
حمید مرادی از برگزاری مرحله مقدماتی این مسابقات در آذر خبرداد و گفت: مرحله نیمه نهایی در اسفند و مرحله نهایی این دوره از مسابقات در اردیبهشت سال ۹۸ برگزار خواهد شد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان و یا به دفاتر فرهنگی جهاددانشگاهی در دانشگاه‌ها مراجعه کنند.

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.