سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان شد؛

جابجایی اجلاس مجمع جهانی گردشگری موجب دلسردی مسئولان همدان است

مدیر روابط عمومی استانداری همدان گفـت: جابجایی محل رویداد بین المللی نشست اعضای وابسته به مجمع گردشگری موجب نگرانی ودلسردی مسئولان می شود.

 اسدالله ربانی، مدیر روابط عمومی استانداری همدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: با توجه به تغییر محل برگزاری نشست اعضای وابسته به مجمع جهانی گردشگری از همدان به تهران ، استاندار همدان در نامه ای از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان گردشگری ،میراث فرهنگی  وصنایع دستی کشور خواست نسبت به این موضوع رسیدگی کنند.

وی افزود: محمد ناصر نیکبخت در این نامه اینگونه در خواست خود را مطرح کرده است،به مناسبت فرصت ایجاد شده در خصوص برگزاری دو رویداد بزرگ بین المللی در استان همدان ،به استحضار می رساند ، خبرهای تایید نشده ای حاکی از این که افرادی نا آگاه در تلاش هستند که محل رویداد بین المللی نشست اعضای وابسته به مجمع جهانی گردشگری را از همدان به نهران تغییر دهند ،در صورتی که بر اساس پروتکل های بین المللی محل این رویداداز سال گذشته در همدان تعیین شده  و در این راستا بازدیدهای لازم هم توسط دبیر خانه رویداد انجام شده است. همچنین  اینگونه اقدامات موجب نگرانی ودلسردی دست اندرکاران می شود  و ممکن است در برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم تاثیر منفی داشته باشد.

استاندار تاکید کرده  است ، اگر نشست این رویداد در همدان برگزار نشود نباید در تهران اجرایی شود.

طبق گفته های مدیر روابط عمومی استانداری نامه  استاندار دیروز ارسال شده  وتاکنون پاسخی بر مبنای این موضوع داده نشده است.


انتهای پیام/ج

جابجایی اجلاس جهانی گردشگری موجب دلسردی مسئولان همدان است

برچسب ها: استانداری ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.