سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبردار ۱۳۲ میلیونی در دام پلیس بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای ۱۳۲ میلیون ریالی به منظور انتشار آگهی استخدام نیرو و جلب اعتماد افراد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ براهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی مراجعه و طرح شکایت افراد متعدد به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی ناشناس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی  افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، فرد مورد نظر را که با انتشار آگهی استخدام نیرو و جلب اعتماد افراد با اخذ مدارک شناساسی و کارت ملی آنان برای انجام مراحل استخدامی اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، در استان اصفهان شناسایی کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری از افراد مختلف به مبلغ ۱۳۲ میلیون ریال اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند.

 انتهای پیام /ر

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در بهشهر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.