سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المنار: ابتکار در همه جبهه‌ها در دست رزمندگان یمنی قرار دارد

المنار نوشت ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برخلاف شایعاتی که ائتلاف متجاوز به این کشور منتشر می‌کند، ابتکار عمل را در همه جبهه‌ها در دست دارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به عملیات خود در همه جبهه‌ها از جمله در سواحل غربی و جبهه‌های جنوبی و جبهه‌های دیگر مانند صرواح در مأرب ادامه می‌دهند و به مواضع متجاوزان سعودی و مزدورانشان حمله می‌کنند.

متجاوزان و مزدوران آن‌ها نتوانسته اند هیچ گونه پیشرفت واقعی در جبهه‌های مختلف به دست آورند و پس از شکست حملات شان به خصوص در سواحل غربی در موقعیت دفاعی قرار گرفته اند و هر روز در معرض حملات موشکی و توپخانه‌ای رزمندگان یمنی قرار دارند که به کشته شدن شمار زیادی از متجاوزان و مزدوران منجر می‌شود.

متجاوزان درباره پیشروی‌های خود در خط ارتباطی بین صنعا و الحدیده شایعه پراکنی می‌کنند که به سرعت این شایعات تکذیب می‌شود و ستاد اطلاع رسانی جنگ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن این شایعات را برملا می‌کند و نشان می‌دهد که همه این شایعات صرفا دروغ است. ارتش و کمیته‌های مردمی ابتکار عمل را در همه جبهه‌ها خواه در سواحل غربی یا مرز‌ها و یا سایر مناطق در دست دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
درود خدا بر دلیر مردان یمنی