آدام موسری از سال 2008 در زمینه شبکههای اجتماعی فعالیت میکند. وی در ابتدا به عنوان طراح محصول کار خود را برای شبکههای اجتماعی آغاز کرد و ۱۰ سال است در همین حوزه فعالیت دارد. او پیش از آن که به مدیریت اینستاگرام برگزیده شود، نایب رییس محصول این شبکه اجتماعی بود. موسری حتی وظیفه معاونت بخش اخبار و تیم رابط کاربری فیسبوک را بر عهده داشته است.
کوین سیستروم و مایک کریگر در سال ۲۰۱۰ اینستاگرام را توسعه داده و دو سال بعد، آن را به قیمت یک میلیارد دلار به فیسبوک فروختند. این دو تن از آن زمان، به عنوان مدیر عامل و مدیر فنی ارشد این کمپانی مشغول به فعالیت بودند. این دو نفر پس از انتصاب موسری به عنوان جایگزین خود طی بیانیهای رسمی اعلام نمودند: ما خوشحالیم که رهبری شبکه اجتماعی خود را به فردی میگذاریم که سابقهی زیادی در طراحی دارد و میتواند روی سادگی و هنر این پلتفرم تمرکز کند. علاوه بر این، او اهمیت وجود انجمنهای عمومی را عمیقاً درک میکند. این اصول و ارزشها از ابتدا برای اینستاگرام اهمیت زیادی داشت و خوشحالیم که فردی لایق قرار است روشمان را در این شبکه اجتماعی ادامه دهد.
از نظر کارشناسان حوزه فناوری و شبکههای اجتماعی، آدام موسری بهترین گزینه برای هدایت غول شبکه اجتماعی به شمار میرود چرا که تجربه زیادی در هدایت فیسبوک کسب کرده و با مخاطبین جوان نیز آشناست. به نظر میرسد با استعفای بنیانگذاران اینستاگرام و انتصاب موسری به عنوان مدیر جدید اینستاگرام، زاکربرگ و موسری میتوانند مستقیماً نحوه فعالیت شبکه اجتماعی اینستاگرام را کنترل کنند و یکپارچگی بیشتری میان این دو شبکه اجتماعی ایجاد نمایند.
گفتنی است، فعلا مدیر جدید اینستاگرام قرار است روند فعالیت کاری خود را به کریس کاکس، سرپرست محصولات فیسبوک گزارش دهد.
بیشتر بخوانید: بنیانگذاران اینستاگرام استعفا دادند
انتهای پیام/
ببخشید من ازتون کمک میخواستم نامزدم همش توی اینستا میره دایرکت دخترها!!!! و این باعث جدایی مون شده متاسفانه..