سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای کیفیت کارگاه‌های صنایع دستی فارس

صنایع دستی فارس با برخورداری از شاخص‌های ویژه و تنوع مطلوب می‌تواند به عنوان یک شاخصه اقتصادی و درآمدزا مورد استانداردسازی بهینه و ارتقا کیفیت قرار بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدر علی زاهدیان نژاد معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی استان فارس اظهار کرد: تلاش برای صدور کیفیت کارگاهی برای کارگاه‌های صنایع دستی فارس با هدف ارتقا کمی و کیفی محصولات صنایع دستی استان آغاز شده است.

وی با اشاره به روندی که برای افزایش این سطح در پیش گرفته شده است، گفت: در راستای ارتقا کمی و کیفی محصولات صنایع دستی استان، این معاونت طرح درجه بندی کارگاه‌های صنایع دستی را در استان آغاز کرده است.

این مقام مسئول افزود: به این ترتیب بازدید از ۶۰ کارگاه در سطح استان، طبق برنامه زمان بندی توسط کارشناسان صنایع دستی شروع شد.

وی گفت: در پی این بازدید‌های میدانی، ۳۰ کارگاه پس از تکمیل فرم‌هایی با شاخصه‌های حجم تولید، تعداد نیرو‌های تولیدکننده، شرایط بهداشتی و سلامت کارگاه‌ها انتخاب می‌شوند.

زاهدیان نژاد با تاکید بر هدف این روند اضافه کرد: کارگاه‌های انتخاب شده برای تائید نهایی به واحد حمایت از تولید معاونت صنایع دستی کشور معرفی خواهند شد.

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی استان فارس تصریح کرد: پیش بینی می‌شود از این ۳۰ کارگاه در مرحله اول حدود ۲۰ کارگاه موفق به گرفتن گواهی کیفیت کارگاهی شوند.

انتهای پیام/ن

کیفیت کارگاه‌های صنایع دستی فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.