سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان:

برای تامین کالاهای اساسی در کردستان مشکلی وجود ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: برای تامین کالاهای اساسی در استان مشکلی نداریم اما استقبال مردم برای خرید بیش از نیاز بازار را با مشکل مواجه کرده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد دره وزمی گفت:  بخشی از کالاهای اساسی شامل هزار و ۵۰ تن برنج، مرغ منجمد، تخم مرغ و دیگر کالاهای اساسی در انبارهای استان ذخیره شده است.

وی با اشاره به مشکل پیش آمده در خصوص کمبود روغن در استان نیز افزود: شرکت نازگل تامین روغن استان های کردستان و کرمانشاه را پذیرفته است و بدون محدودیت روغن مورد نیاز در اختیار مردم قرار می گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان ادامه داد: همچنین یکی از شرکت های توزیع مواد غذایی در استان ۱۵ میلیارد ریال روغن از شرکت لادن خریداری کرده است و با این اقدامات مشکل تامین روغن هم برطرف می شود.

دره وزمی به بحث افزایش قیمت بی سابقه رب گوجه فرنگی نیز اشاره کرد و یادآور شد: قیمت گوجه فرنگی بسیار کاهش یافته است و انتظار می رود در آینده نچندان دور قیمت رب گوجه نیز سیر نزولی را در پیش گیرد.

وی با اشاره به نبود گزارش احتکار در استان کردستان بیان کرد: خوشبختانه گزارشی از این موضوع نداشته ایم و افزایش قیمت ها، که خود تولیدکننده آن را اعلام می کند به علت افزایش قیمت کالاهای دیگر مصرفیشان بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تامین لاستیک خودروهای سنگین و نیمه سنگین از دیگر مسائل مطرح شده در استان است که متناسب با میزان درخواست و اعلام نیاز اداره کل پایانه و حمل ونقل استان اقدام به تامین آن شده است.

محمد دره وزمی با بیان اینکه از اواسط تیرماه امسال تاکنون دو هزار و ۴۱۹ حلقه لاستیک خودروهای سنگین و نیمه سنگین در استان توزیع شده است، افزود: از امروز هم توزیع ۲۰۰ حلقه لاستیک دیگر در بین کامیون داران استان آغاز شده است.

وی نیاز سالانه استان را ۴۱ هزار حلقه لاستیک برای خودروهای سنگین و نیمه سنگین اعلام کرد و اظهارداشت: با توجه به سیاست های اخیر وزارت صنعت و کاهش تعرفه واردات لاستیک به زودی مشکل تامین لاستیک در کشور حل می شود.

انتهای پیام/م

توزیع دو هزار و ۴۱۹ حلقه لاستیک خودروهای سنگین و نیمه سنگین در استان کردستان

برچسب ها: کالا ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.