سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه؛

مدیرانی که با تأخیر به جلسات اداری میرسند وارد جلسه نشوند

استاندار کرمانشاه گفت:مدیرانی که با تأخیر به جلسات اداری میرسند، بهتر است اصلا وارد جلسه نشوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بازوند استاندار  کرمانشاه گفت:مدیران باید الگوی نظم باشند مدیری که نظم نداشته باشد بهره وری و کارآمدی هم نخواهند داشت. مدیرانی که با تأخیر به جلسات اداری میرسند، بهتر است اصلا وارد جلسه نشوند.
 
 وی بیان کرد:مدیری که نمی تواند اعتبارات تخصیص یافته را جذب کند، به مردم استان ظلم کرده است و طبیعتا نمیتواند در مسئولیت باقی بماند.
 
 بازوند گفت:سازمان مدیریت و برنامه ریزی سریعا گزارش هزینه کرد و تسهیلات مربوط به کمکهای فنی اعتباری تخصیص یافته به استان را تهیه کند تا مبالغ باقیمانده را صرف تکمیل ساختمان پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کنیم‌.
 
 

وی گفت:در سال ۹۷ تاکنون ۵۷۰ میلیارد ریال از دفتر مقام معظم رهبری به سازمان مدیریت ابلاغ شده که این سازمان ۴۲۰ میلیارد آنرا ابلاغ کرده است.

وی افزود: در مجموع در ۶ ماهه اول امسال ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی ابلاغ شده و مدیران باید به صورت جدی پیگیر تخصیص اعتبار این مصوبات باشند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم پیگیری اعتبارات جابه جا شده تصریح کرد: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس سال گذشته نتوانست ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب را جذب کند و آنرا به دانشگاه علوم پزشکی اختصاص دادیم.


انتهای پیام/ز


 مدیران باید الگوی نظم باشند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.