سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوسفی در جمع خبرنگاران:

تروریست‌های حادثه اهواز هیچ عقبه اجتماعی ندارند/ ارائه گزارش مسئولان بعد از بررسی نهایی حادثه به مجلس

نماینده مردم اهواز گفت‌: قرار مقامات مسئول بعد از بررسی درباره نیتجه نهایی به مجلس گزارش ارائه کنند.


به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، همایون یوسفی نماینده اهواز در حاشیه صحن علنی امروز (سه‌شنبه 10 مهر ماه ) در تشریح نشست غیر علنی صبح که در باره بررسی حادثه ترویستی اهواز برگزار شده بود، گفت: امروز مجلس با دعوت از مسئولان لشکری، کشوری، وزرای اطلاعات و کشور جلسه‌ای درباره مسائل مختلف خوزستان برگزار کرد.

وی ادامه داد: مسئولان گزارشی از اقدامات و حادثه تروریستی اهواز ارائه کردند و در ادامه نمایندگان استان خوزستان هم نقطه‌نظرات خود را اعلام کردند ؛ در نهایت قرار شد گزارش نهایی توسط مسئولان تهیه و به مجلس ارائه شود.

یوسفی تاکید کرد: خوزستان همیشه فرزند خلف این کشور بوده و خواهد بود و هیچگاه از ناحیه این استان مشکلی به وجود نمی‌آید. مردم خوزستان و مردم ایران در برابر دشمنان صف واحدی دارند.

نماینده مردم اهواز تاکید کرد: تروریست‌ها هیچ عقبه اجتماعی ندارند و ظاهرا وقوع چنین حادثه‌ای باعث انسجام بیشتر مردم و پربارتر شدن درخت نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

یوسفی اظهار کرد: به همان دلایلی که دشمن در ابتدای جنگ خوزستان را انتخاب کرد به همان دلایل بار دیگر به عنوان نقطه هدف انتخاب شده و لازم است که همه ارکان نظام اعم از دولت، مجلس و ... در کنار مردم خوزستان قرار بگیرند و به واسطه اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی از وقوع چنین حوادثی جلوگیری کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مقصر این حادثه مشخص شده است گفت: موضوع در حال بررسی است و در سطح ستاد کل نیروهای مسلح، دولت و وزارت کشور در حال بررسی بوده و نتیجه اعلام خواهد شد؛ موضوع ریشه خارجی داشته اما ابعاد داخلی آن هم در حال بررسی و مقامات مسئول در سطح دولت و مجلس هر زمان به نتیجه‌ای برسند گزارش خواهند داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.