سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید استاندار قزوین بر مردمی بودن جشن‌های انقلاب

استاندار قزوین گفت: برنامه‌ها و جشن‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی باید مردمی باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار مشارکت اصناف، فرهنگیان، دانشجویان، هنرمندان و سایر گروه‌ها در تبیین دستاورد‌های انقلاب شد.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین هم در این جلسه گفت:: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های اقتصادی و زیرساخت‌های عمرانی و صنعتی به دست‌آورد‌های عظیمی دست یافته‌ایم و لازم است این دست‌آورد‌ها با جدیت تبیین شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: نیروی انسانی متخصص، معادن و زمینه‌های کشاورزی فرصت‌های بسیار خوبی را برای توسعه هر چه بیشتر در اختیار ما قرار داده است، اما برای استفاده حداکثری از این فرصت‌ها نیازمند مدیریت جدی، جوان و با نشاط هستیم.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه باید کام مردم را با اشتغال و تسهیل در امور معیشتی شیرین کنیم، گفت: مردم باید ببینند که مسئولان دلسوز آن‌ها هستند و همان چالش‌هایی که زندگی مردم را با سختی همراه می‌کند، زندگی مسئولان را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی بر ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی تأکید کرد و افزود : نظام آموزشی، دانشگاه‌ها و مدارس می‌باید بیش از پیش در حوزه تبیین دست‌آورد‌های انقلاب اسلامی در بین جوان‌ها نقش‌آفرینی کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین هم در این جلسه گفت: از بیان فعالیت‌های آماری باید فاصله بگیریم و به سمت کار‌های کیفی حرکت کنیم و در این راه در ساماندهی افکار عمومی و تنویر افکار عمومی باید از ظرفیت رسانه‌ها بویژه صداو سیما بخوبی استفاده کرد.

آشناگر با اشاره به اوضاع اقتصادی کشور افزود: در این شرایط باید مجادله و رقابت‌های سیاسی را کنار بگذاریم و این موضوعات را فقط به دوران انتخابات موکول کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم از تشکیل ١٤ کارگروه به منظور برنامه ریزی برای برگزاری جشن‌های ٤٠ سالگی انقلاب خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین علی قابل همچنین خواستار راه اندازی ستاد‌های شهرستانی با محوریت ائمه جمعه و مشارکت مسئولان شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین هم گفت: انقلاب اسلامی طی ۴ دهه، به نقطه‌ای از پیشرفت رسیده است که دشمن احساس خطر می‌کند و امروز ایران، یکی از تاثیرگذارترین کشور‌های دنیاست.

سعید انبارلویی افزود: طبق شاخص‌های سازمان‌های بین المللی، ایران جزو ٢٠ کشور توسعه یافته دنیاست و روند توسعه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.