سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی؛

یارانه دولتی و مستمری کمیته امداد برای سالمندان زیر پوشش کافی نیست

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی گفت: برای حل مشکلات معیشتی سالمندان یارانه دولتی و مستمری این نهاد حمایتی کافی نیست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: برای حل مشکلات معیشتی ۲۶ هزار سالمند زیر پوشش کمیته امداد استان مرکزی یارانه دولتی و مستمری این نهاد حمایتی کافی نیست.

موسی نژاد افزود: ۲۶ هزار سالمند از خدمات مستمری، تغذیه و تسهیلات این نهاد حمایتی در استان مرکزی برخوردارند و برای این قشر تا پایان امسال ۵۰۰ میلیارد ریال کمک‌های دولتی و خیران پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد:هزار و ۱۰۰ سالمند ناتوان در راه رفتن و ۴۰۰ سالمند نیاز به خدمات پرستاری در استان وجود دارد که با توجه به شرایط اقتصادی بیش از گذشته به کمک‌های انسان دوستانه خیران نیاز است.

استان مرکزی سومین استان پیرکشور است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی با اشاره به اینکه ۱۱ درصد از جمعیت استان مرکزی سالمند است گفت:استان مرکزی با جمعیت ۱۵۰ هزار سالمند سومین استان پیر کشور است.

وی بیان کرد:تکریم سالمندان و حفظ منزلت اجتماعی آنان از مهمترین مشکلات این قشر در جامعه است که نیاز به فرهنگ سازی گسترده دارد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.