سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان منزل در دام پلیس کازرون

فرمانده نیروی انتظامی کازرون از دستگیری ۳ نفر سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده نیروی انتظامی کازرون گفت: در پی چند فقره سرقت منزل در شهرستان کازرون، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری عوامل تجسس و اقدامات اطلاعاتی و استفاده از دوربین‌های مدار بسته، یکی از سارقان که خانم است را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ عبادی نژاد ادامه داد: در تحقیقات فنی و پلیسی، این سارق حرفه‌ای به ۱۰ فقره سرقت منزل با همکاری دو نفر دیگر اقرار کرد.

این مقام انتظامی بیان کرد: با تلاش شبانه روزی، ماموران در یک عملیات موفق پلیسی، هر دو همدست متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اقلام مسروقه از جمله ۲ دستگاه ال سی دی، یک دستگاه لپ تاپ، ۳ دستگاه سشوار، یک دستگاه ضبط صوت و یک انگشتر طلا کشف شد، گفت: تحقیقات از سارقان برای کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارقان در کازرون

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
قفل ضد دیلم
۲۱:۲۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
برای غیر ممکن کردن ورود سارقین به داخل منزل و محل کار، ابتدا باید قبول کنیم وقتی کلید ساز میتونه قفل، حفاظ و دربهایی که کلید، رمز، کد یا ریموتشون گم شده را علیرغم اینکه تحت عنوان ضد سرقت معرفی شده بودند باز کنه، یعنی دزد هم میتونه، پس باید کاری کنیم که قفل درب باز نشدنی باشه که فقط قفل ضد دیلم مرد نگهبان میتونه ورود سارقین را از طریق درب ورودی غیر ممکن کنه، چون کلید ساز و دزد که هیچی، حتی سازنده اش هم نمیتونه بازش کنه و همچنین برای پیشگیری از ورود سارقین از پنجره، بالکن و کانال کولر، باید حفاظهای فولادی نصب شود که قابل تخریب با قیچی آهن بر و جک ماشین نباشند.