سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش حدود سه درصدی مصرف آب شهروندان استان کرمانشاه

مدیر امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ، از افزایش حدود سه درصدی مصرف آب شهروندان استان در نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عبدالرضا مروج مدیر امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه میزان مصرف مشترکان در 6 ماه اول سال 97 را بیش از 48 میلیون متر مکعب ذکر کرد و گفت: در نیمه نخست سال 96 میزان مصرف مشترکان نزدیک به 47 میلیون متر مکعب بوده است که حدود یک میلیون و 300 هزار متر مکعب افزایش مصرف داشته است.

وی این میزان مصرف را بدون احتساب مشترکان شهر زلزله سرپل ذهاب دانست و گفت: از زمان وقوع زلزله 21 آبان 96 تاکنون در شهر سرپل ذهاب کنتورخوانی انجام نشده است.

مروج همچنین تعداد مشترکان جدید آب در نیمه نخست امسال در شهرهای استان را چهار هزار و 573 فقره ذکر کرد.

مدیر امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: با تلاش ماموران کنتورنویسی امور مشترکان، در 6 ماه نخست سال جاری بیش از یک میلیون بار کنتور آب مشترکان شرکت آبفای استان کرمانشاه قرائت شد و پس از انجام محاسبات، قبوض آب بهای آنها نیز توزیع گردید.

مروج، میزان مطالبات شرکت از مشترکان را بیش از 360 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: بیشترین مطالبات شرکت از ادارات دولتی و عمومی و نیروهای مسلح می باشد و 120 میلیارد ریال نیز در بخش خانگی طلب داریم.

 

 

انتهای پیام/د

میزان مصرف مشترکان نزدیک به 47 میلیون متر مکعب بوده است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.