سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان خبرداد؛

کشف ۱۰ میلیارد ریال مواد اولیه پلاستیک (پلی اتیلن) احتکاری در مرز سراوان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف مقادیر قابل توجهی پلی‌اتیلن احتکاری در مرز‌های سراوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار سعید کمیلی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و در ادامه اجرای طرح‌های مقابله با محتکران کالا‌های اساسی مردم، مرزداران هنگ مرزی سراوان با رصد اطلاعاتی از دپوی مواد اولیه پلاستیک و نایلکس در ساختمان نیمه کاره در یکی از روستا‌های منطقه مطلع شدند که موضوع کشف آن‌ها را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان با هماهنگی و دستور مقام قضائی به محل اعزام شدند و در بازرسی از ساختمان و اطراف آن، موفق به کشف مقدار ۲۸ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه پلاستیک (پلی اتیلن) و ۲۵ تن نایلکس احتکاری شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان دستگیری یک متهم و توقیف یک دستگاه تریلی، تصریح کرد: براساس نظریه کارشناسان، ارزش ریالی اقلام مکشوفه، ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار کمیلی در خاتمه ضمن اشاره به مضرات احتکار برای اقتصاد کشور گفت: در شرایط کنونی کشور انجام این گونه اقدامات، نه تنها به اقتصاد ملی و تولید داخلی ضربه می‌زند بلکه ممکن است امنیت کشور نیز به خطر بیفتد که مرزبانان به شدت با این معضل برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/پ

کشف انبار کالای احتکار شده در سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.