سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنج شنبه، رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2 در بیرجند

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2 ، 12 مهر در بیرجند برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان امروز در نشست خبری گفت : این رزمایش با هدف نمایش رزمی 20 هزار بسیجی ، همزمان با سراسر کشور و در ورزشگاه آزادی بیرجند برگزار می شود.

 وی افزود: در این رزمایش 150 گردان از گردانهای امنیتی امام علی (ع) ، بیت المقدس ، عاشورا ، کوثر و الزهرای بسیج و گردان امام حسین (ع) مردم پایه حضور دارند.

 سردار قاسمی تجدید میثاق با رهیر معظم انقلاب ، امید بخشی به مردم و مأیوس کردن دشمن ، نمایش اقتدار و تقویت روحیه بسیجیان و ارتقای وحدت و همدلی نیروهای بسیج و مسئولان را از اهداف برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2 اعلام کرد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) استان افزود : این رزمایش یاد آور اعزام های بزرگ عملیات کربلای 4 و 5 و عملیات های قدس علیه دشمن بعثی عراق در سالهای 65 و 66 است که شرایط همان زمان را اکنون داریم.

وی گفت:همانند سالهای 65 و 66 در محاصره اقتصادی و فشارهای رسانه ای دشمن قرار داریم که باید با بصیرت و هوشیاری دشمن را مأیوس کنیم.

سردار قاسمی بیان کرد : برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در واقع اعلام آمادگی و وفاداری بسیجیان به آرمانهای انقلاب و نظام ولایت فقیه است و اینکه بسیج تا آخرین قطره خون پای آرمانها ایستاده است.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان گفت : در مرحله اول این رزمایش در شهریور 20 گردان بیت المقدس شرکت کردند و در قالب آن، رزمایش خدمات رسانی با حضور 330 گروه جهادی، رزمایش میز خدمت و خدمات رسانی اصناف برای کمک به دانش آموزان نیازمند انجام شد.

انتهای پیام/ ط آ

رزمایش  سپاهیان محمد رسول الله در بیرجند برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.