سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذری: AFC نباید به هر قیمتی جام ملتهای آسیا را در امارات برگزار کند

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: چگونه AFC ایران را از میزبانی تیم های عربستانی محروم می کند اما حاضر است به هر قیمتی جام ملتهای آسیا را در امارات برگزار کند.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره اینکه با توجه به حمله جنگنده های یمن به فرودگاه دبی و از بین رفتن امنیت امارات آیا بهتر نیست فدراسیون فوتبال از این موضوع استفاده کرده و در رایزنی با مسئولان AFC نظر این نهاد را برای تغییر رای میزبانی تیم های ایرانی از نمایندگان عربستان در زمین ثالث تغییر بدهد، گفت: این ماجرا باید از لحاظ سیاسی- امنیتی بررسی شود که من تخصصی در اینگونه موارد ندارم اما در صورتی که کشور امارات اکنون در حالت فورس ماژور(اضطراری) قرار گرفته و در آن وضعیت جنگی اعلام شده باشد، کنفدراسیون فوتبال آسیا باید توضیح دهد چگونه ایران را با این میزان امنیت از میزبانی تیم های عربستانی محروم می کند اما حاضر است به هر قیمتی جام ملتهای آسیا را برگزار کند.

او ادامه داد: با این وضعیتی که در امارات پیش آمده است من نسبت به تامین امنیت تیم ها در جام ملتهای آسیا نگران هستم. مقام های سیاسی و امنیتی کشورمان در کنار رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال  باید درباره این موضوع اظهار نظر کنند. در کل من به عنوان مدیر باشگاه تنها وظیفه آماده سازی تیمم را برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دارم اما اینکه فدراسیون از حمله نظامی یمن به امارات برای احقاق حق تیم های ایرانی در میزبانی از تیم های عربستانی استفاده کند به درایت مهدی تاج باز می گردد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن افزود: پیش از آغاز فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا، تیم ملی باید در جام ملتها به میدان برود. به همین دلیل باید امنیت لازم برای تیم ملی ایران و تمام تیم های دیگر شرکت کننده در این رقابت ها از سوی میزبان تامین شود. اگر هم بحث میزبانی از عربستانی ها در زمین ثالث تغییر نکند باید تابع قوانینی باشیم که به باشگاه ها ابلاغ می شود. هر چیزی قوانین کشورمان و مراجع سیاسی- امنیتی بگویند تبعیت کرده و در همان چارچوب حرکت می کنیم.


بیشتر بخوانید:

میزبانی امارات در جام ملت‌ها به خطر افتاد/ جنگ‌زده‌ها صلاحیت میزبانی ندارند

شکرریز: امارات جنگ زده است و صلاحیت میزبانی جام ملت‌های آسیا را ندارد

اعلام زمان مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام ملتهای 2019 – آسیا


انتهای پیام/

اظهارات سعید آذری درباره میزبانی اماراتی ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.