سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب 18 طرح اشتغالزا با 11 میلیارد ریال اعتبار در گیلانغرب

فرماندار گیلانغرب از تصویب 18 طرح اشتغالزا با 11 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات روستایی و عشایری در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلانغرب این طرح ها را در بخش های کشاورزی ، صنعتی ، معدنی ، صنایع دستی و خدماتی ذکر کرد و گفت : با تکمیل و بهره برداری از این طرح ها ، زمینه اشتغال 42 تن از افراد جویای کار منطقه فراهم می شود.

وی گفت : از محل اعتبارات روستایی و عشایری ، تاکنون 377 طرح در بخش های مختلف با 210 میلیارد ریال اعتبار در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلانغرب مصوب شد که با بهره برداری آنها 468 فرصت شغلی جدید در این شهرستان ایجاد شده است.

فرماندار گیلانغرب گفت: در بخش زلزله نیز تاکنون 2 هزار و 754 طرح با اشتغالزایی 338 تن برای دریافت 520 میلیارد ریال اعتبار به بانک های عامل این شهرستان معرفی شده است.

محمودیان ، ایجاد اشتغال در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را از رویکردهای اصلی دولتمردان ذکر کرد و افزود: بی شک برای تحقق این مهم ، از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود به شکل مطلوب استفاده می شود.

وی اضافه کرد که اجرای طرح های اشتغالزا ، علاوه بر بهبود وضع کسب و کار و رونق اقتصادی خانوارها ، در جلوگیری از مهاجرت افراد به دیگر مناطق نقش اساسی دارد و این مهم باید مورد توجه بیش از پیش مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلانغرب

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.