سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان مطرح کرد؛

لزوم ارائه آموزش‌های مهارتی به دانش آموزان

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی می‌تواند دانش آموزان را در آینده متکی‌به‌خود کند ازاین‌رو باید این فرصت را در اختیار آن‌ها قرارداد تا بعد از فارغ‌التحصیلی قادر به ایجاد شغل و کسب‌وکار باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دیدار با رئیس و کارکنان سازمان دانش‌آموزی استان گفت: سازمان دانش‌آموزی باید به مقوله مهارت‌آموزی توجه جدی داشته باشد و ارائه آموزش‌های مهارتی می‌تواند دانش آموزان را در آینده متکی‌به‌خود کند ازاین‌رو باید این فرصت را در اختیار آن‌ها قرارداد تا بعد از فارغ‌التحصیلی قادر به ایجاد شغل و کسب‌وکار باشند.

وی در ادامه افزود: یادگیری مهارت و حرفه برای دانش آموزان ضروری است، معلمان و مراکز آموزشی سطح استان می‌توانند نقش مهمی در پرورش استعدادهای نسل جدید ایفا کنند بنابراین انتظار می‌رود آموزش‌های مهارتی در چهارچوب فنی و حرفه‌ای جدی قلمداد شود.

آیت‌الله شاهچراغی در ادامه تصریح کرد: سازمان دانش‌آموزی نقش مهمی در تعلیم و تربیت دانش آموزان دارد که باید بدانند دانش آموزان به‌عنوان امانت در اختیار نظام تعلیم و تربیت سپرده شدند و تربیت صحیح این امانت ازجمله ضروریات محسوب می‌شود.

انتهای پیام / گ

سازمان دانش‌آموزی به مقوله مهارت‌آموزی توجه جدی داشته باشد

برچسب ها: اشتغال ، امام جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.