سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگاه رویایی تنبل‌ها اختراع شد +فیلم

خیلی از ما، از تا کردن لباس خوشمان نمی‌آید. قرار است دستگاه FoldiMate این کار را برای ما انجام دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لباس‌ها برای ما بسیار مهم هستند. مدت زمان زیادی است که آن‌ها از بدن در برابر گرما و سرما محافظت می‌کنند. برای همین ما زمانی از روز را صرف نگهداری از لباس‌هایمان می‌کنیم. کارهایی مانند شستن، اتو کردن و تا کردن قسمتی از زمان روزانه ما را به خود اختصاص می‌دهند. بعضی از ما از این کارها خوشمان نمی‌آید و آن‌ها را  یا انجام نمی‌دهیم یا آن‌ها را کسل کننده می‌بینیم.

تا کردن لباس یکی از کارهای خسته کننده روزانه است و اگر این کار را انجام ندهیم لباس‌ها چروک می‌شوند و برای ازبین رفتن چروک‌ها باید لباس را اتو کنیم که این خود کسل کننده‌تر از تا کردن است. اما مثل این که فردی در حال ساخت یک دستگاه برای تا کردن لباس است. FoldiMate یک دستگاه است که این کار را برای ما انجام خواهد داد. البته قیمت این دستگاه 980 دلار است و باید دید آیا ارزش دارد که این کار را به او بسپاریم؟
تنها کاری که در هنگام تا کردن لباس با این دستگاه باید انجام دهید این است که لباس را به شکل صحیح در دستگاه قرار دهید دقیقا همان‌طور که در پرینتر کاغذ می‌گذارید. سازندگان این دستگاه ادعا می‌کنند که یک سبد لباس متوسط در عرض 4 دقیقه با این دستگاه تا می‌شود.
مدل اولیه این دستگاه رونمایی شده است اما هنوز کاملا کاربردی نیست. برای مثال این دستگاه بزرگ با آستین‌ها مشکل دارد و آن‌ها بعضی وقت‌ها در دستگاه گیر می‌کنند. و همچنین سبد لباس‌های تا شده هنوز یک مدل آزمایشی است.
 گروه سازنده‌ FoldiMate با همکاری  BSH، تولیدکننده لوازم خانگی اروپایی، این دستگاه را طراحی کرده است. اما قیمت این دستگاه به بزرگی اندازه آن است. قیمت هدف آن‌ها 980 دلار است.
FoldiMate را سال 2019 در بازار خواهیم دید. فیلمی از این دستگاه را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر


انتهای پیام/

ربات لباس تا کن

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.