سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای شهرستان اسلامشهر مطرح کرد؛

انتقال اجساد به آرامستان‌ها معضل مردم شهرستان‌های استان تهران

عبدی آذر گفت: در یک اقدام وقت‌گیر و هزینه‌بر، جسد فرد متوفی در شهرستان ابتدا به بهشت زهرا(س) تهران و سپس به آرامستان شهرستان مربوطه منتقل می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر عبدی آذر عضو شورای شهرستان اسلامشهر در یازدهمین نشست شورای استان تهران که امروز(دوشنبه) برگزار شد، درخصوص مشکلات مردم در شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: در اقدامی وقت گیر و هزینه بر، جسد متوفی در شهرستان از بیمارستان به بهشت زهرا(س) تهران منتقل می‌شود و سپس طی یک روند خسته کننده اجازه انتقال فرد متوفی به شهرستان مربوطه صادر می‌شود.

وی افزود: بهشت زهرا(س) استان تهران متعلق به شهرداری است و در سایر شهرستان‌ها نیز به همین صورت است، لذا باید جسد فرد متوفی به سازمان مربوطه در شهرستان منتقل شود.

عبدی آذر گفت: متروی شهرستان‌های جنوبی و غربی یکی دیگر از مسائل موجود در شهرستان‌ها است. پروژه احداث مترو در این نواحی باید در سال ۹۲ به اتمام می‌رسید، این در حالی است که هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

این عضو شورای استان تهران افزود: باید اعضایی از شورای شهر‌های نزدیک به هم در کمیته انطباق شهر‌های مجاور حضور یابند تا مشکلات رفت و آمد اعضا در این خصوص وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو ، شهرداری تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.