سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقراری پیوند میان دولت، دانشگاه و جامعه

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: برای توسعه نیازمند برقراری پیوند میان دولت، دانشگاه و جامعه هستیم .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در نشست بررسی "عوامل موثر بر بیکاری در استان کرمانشاه و راهکارهای مقابله با آن" که با حضور رئیس دانشگاه رازی، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه برگزار شد، گفت : شبکه دولت، دانشگاه و جامعه از جمله مقوله های بسیار مهم و مورد توجه است و یکی از دغدغه های مهم این حوزه، پیوند دادن این سه مقوله با یکدیگر است.

وی گفت: باید تلاش کنیم هم مسئله شدن در موضوعاتی مانند ایجاد اشتغال و رفع بیکاری، تولیدگرایی و تغییر ساختار اقتصاد استان را به شکل جدی دنبال کنیم و موضوع گفتمان سازی در این حوزه را با کمک یکدیگر پیش ببریم.

وی با بیان اینکه کمک به رفع مشکلات موجود باید مبنای کار و فعالیت در استان باش، گفت: موضوعاتی مانند تغییر سازه‌های ذهنی، اندیشه ای و مدیریتی با کمک دانشگاه، توجه جدی به بخش اجرایی و نظام کنترل پایش یکپارچه سه مقوله مهم و قابل توجه در این عرصه است.

حاتمی با بیان اینکه ایجاد اشتغال مولد و کنترل بیکاری در استان از اولویت های مهم مدیریت ارشد استان است، اظهار کرد: در این راستا بهبود فضای کسب و کار، احیای واحدهای نیمه فعال و راکد به چرخه تولید و جذب سرمایه‌های جدید سه محور اساسی برنامه ها هستند .

 

 

انتهای پیام/د

سه محور اساسی برنامه های دانشگاه رازی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.