سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری اصلاح نقاط حادثه خیز مسیر کرمان، کوهپایه

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز مسیر کوهپایه، کرمان با اولویت در دستور کار امسال قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمدرضا پورابراهیمی؛ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در سفر یک روزه خود به دهستان کوهپایه ضمن بازدید از روستا‌های دوران و دهستان کوهپایه در نشست شورای دهیاران و شورا‌های اسلامی این منطقه شرکت کرد.

وی در تشریح مصوبات این بازدید با اشاره به موارد و مشکلات مطروحه در دهستان کوهپایه از پیگیری‌های صورت گرفته برای احداث باند دوم مسیر کوهپایه - کرمان خبر داد.

پورابراهیمی بیان داشت: پیگیری‌های لازم برای تامین اعتبار احداث باند دوم مسیر کوهپایه، کرمان را از طریق وزارت راه و شهرسازی پی گیری خواهیم کرد و تا پایان سال این موضوع عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: امسال اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز این مسیر با اولویت در دستور کار قرار می‌گیرد و کل مسیر در سال آینده به بهره برداری کامل خواهد رسید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به مطالبه اهالی دهستان نسبت شهر شدن کوهپایه، بررسی‌های دقیق توسط شورا‌های اسلامی کوهپایه باید انجام شود تا پس از جمع بندی، پیگیری در این خصوص را انجام دهیم.

پورابراهیمی همچنین با اشاره به پیگیری مشکلات خاص اهالی کوهپایه از طریق بنیاد مسکن و منابع طبیعی گفت: ساکنان منطقه کوهپایه درخواست جابجایی پاسگاه فعلی را به مکان بهتری جهت برقراری بهتر نظم و امنیت داشتند که مقرر گردید این مسئله از طریق شورای تامین شهرستان بررسی شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین به بررسی وضعیت انشعابات غیرمجاز آب در منطقه کوهپایه اشاره داشت و عنوان کرد: کار مطالعاتی در خصوص احداث سد در منطقه کوهپایه پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/ی

کار مطالعاتی در خصوص احداث سد در منطقه کوهپایه پیگیری می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.