سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان:

مشکلی برای تردد کامیون ها وجود ندارد/ جاده های استان در امنیت کامل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی برای تردد کامیون ها در مسیرهای جاده ای استان وجود ندارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان  حجت الاسلام علی موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان گفت: طی روزهای اخیر شاهد بودیم که در برخی نقاط کشور افرادی ناشناس جلوی تردد کامیون ها در جاده ها را گرفته و گاهاً به سمت رانندگان حمله کرده و اقدام به تخریب خودروی آنها می کردند.

وی ادامه داد: با کسانی که اقدام به توقیف خودرو، ایجاد مزاحمت در جاده ها و اخلال در سیستم حمل و نقل می‌کنند به‌ طورجدی برخورد می‌شود و به مراجع انتظامی و اطلاعاتی نیز دستورات لازم در این خصوص داده شده است.

موحدی راد ادامه داد: خوشبختانه در سیستان وبلوچستان شاهد وقوع راه بندان و ایجاد مزاحمت برای رانندگان نبوده ایم و تنها یک مورد سنگ پرانی به خودروهای پارک شده حامل سوخت در شهرستان خاش گزارش شد که بلافاصله دستور پیگیری و شناسایی خودرو و راننده آن صادر شد.

وی تاکید کرد: تمامی کامیون هایی که در مسیرهای جاده ای استان تردد می کنند از سلامت و امنیت کامل برخوردار هستند و نیروهای انتظامی و امنیتی نیز اجازه خودنمایی به هیچ فرد یا گروهی را نخواهند داد و در صورت مشاهده و محرز شدن جرم، اتهام آنها قطاع الطریق می باشد که قانون گذار مجازات سنگینی برایش تعیین کرده است.

انتهای پیام/س

تردد کامیون ها در جاده ها مشکلی ندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
بلوچ
۱۰:۳۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
چرا چابهار هیچ نظارتی نیست ؟؟؟؟
حسین
۱۸:۴۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
چرادربازارنظارتی وجودنداردتعزیرات درچابهار ضعیف کارمی کند یکسربه یک سوپرمارکت دراین شهربزنیدتاببینیدموقع حساب وکتاب خریدها چجوری سرمردم را کلاه می گذارند