سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

این گجت کفش‌ها را خشک می‌کند +فیلم

با ورود به فصل پاییز، فصل باران با گجتی آشنا شوید که کفش‌ها را به راحتی خشک می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابزارک یا گجت (Gadgets) به وسایل و تجهیزات کوچک و تازه‌ اختراعی گفته می‌شود که در آنها فناوری نویی بکار رفته باشد. گجت‌ها گاهی می‌توانند بسیار گران‌قیمت باشند. کار با آن‌ها لذت بخش است و خیلی جالب به نظر می‌رسد. گجت‌ها می‌توانند کارهای مختلف را برای ما آسان‌تر کنند. اما نکته مهم در به کار بردن این واژه تازه و جدید بودن وسیله‌ای است که گجت نام می‌گیرد، برای مثال تلفن‌های هوشمند در زمان ارائه به عنوان یک گجت بسیار کاربردی شناخته می‌شدند ولی شاید بهتر باشد که دیگر برای معرفی آن‌ها از واژه گجت استفاده نکنیم. تبلت، تلفن‌های هوشمند، دستگاه پخش ام‌پی۳ و موشواره بی‌سیم نمونه‌هایی از گجت ها هستند. پس از آشنایی با گجت‌ها با گجتی آشنا شوید که می‌تواند یک گجت مناسب برای مورد استفاده قرار گرفتن در روزهای بارانی باشد.

Innova Goods به تازگی گجتی معرفی کرده است که شبیه یک چوب‌لباسی است اما شما می‌توانید روی آن کفش‌های خود را آویزان کنید. این گجت تنها برای این طراحی نشده که کفش‌های خود را روی آن آویزان کنید بلکه الکتریکی بودن این گجت به این کمک می‌کند که کفش‌های خیس خود را تنها در عرض چند ساعت و به راحتی خشک کنید.

در فصل بارانی پاییز یا سرد و پربرف زمستان دیگر لازم نیست کفش‌های خود را جلوی شعله بخاری بگذارید و زمانی که کفش‌های خود را شستید ضرورتی ندارد که آن‌ها را جلوی نور آفتاب قرار دهید تا خشک شوند بلکه این گجت به راحتی این کار را برای شما انجام می‌دهد. گجت جدید Innova Goods تا چهار جفت کفش را می‌تواند به صورت همزمان خشک کند.

در ادامه می‌توانید این گجت را مشاهده کنید که خشک کردن کفش‌هایتان را آسان می‌کند.


بیشتر بخوانید: مشخصات ساعت هوشمند جدید هوآوی فاش شد


انتهای پیام/

گجت خاصی را ببینید که کفش‌های خیس خورده در باران را خشک می‌کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.