سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی در یزد

دبیر تخصصی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در استان یزد گفت: هنرمندان برای شرکت در سیزدهمین جشنواره ملی فیلم رضوی، فقط تا فردا برای ثبت نام آثار خود مهلت دارند.

سید حسین پیغمبری دبیر تخصصی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت: هنرمندان برای شرکت در سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی، فقط تا فردا برای ثبت نام آثار خود مهلت دارند.

پیغمبری افزود: علاقمندان شرکت در این جشنواره برای ارسال آثار خود در قالب‌های فرهنگ رضوی و سبک زندگی اسلامی، تا فردا، دهم مهرماه جاری می‌توانند به تارنمای شمس توس به نشانی yazd.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: این جشنواره در بخش اصلی شامل بخش داستانی کوتاه و بخش مستند کوتاه و همچنین در بخش جنبی شامل برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی است.

 دبیر تخصصی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی گفت: جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی با هدف ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت علیهم السلام و همچنین بهره گیری از منابع معتبر دینی و احادیث و روایات مرتبط با فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی ۲۷ تا ۲۹ آبانماه جاری و مراسم اختتامیه نیز سی ام آبانماه در شهر یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

مهلت  برای شرکت در سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند رضوی تا فردا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.