سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنبیه بدنی دانش‌آموز کازرونی در ابتدای سال تحصیلی/معلم: آسیب‌دیدگی، به دلیل افتادن در جوی آب کنار مدرسه است

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش فارس درباره انتشار عکس کبودی بدن یک دانش آموز کازرونی در فضای مجازی گفت: این موضوع هنوز تائید نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمیدرضا شعبانی مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: امروز تصاویری در فضای مجازی مبنی بر وقوع یک مورد تنبیه بدنی یک دانش آموز در شهرستان کازرون منتشر شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیمی متشکل از چند تن از کارشناسان اداره آموزش و پرورش کازرون در مدرسه مربوطه حاضر و مامور بررسی و رسیدگی به این مساله شدند.

شعبانی تصریح کرد: خانواده این دانش آموز معتقد هستند که تنبیه بدنی شکل گرفته در حالی که معلم این مدرسه این مساله را تکذیب کرده و کبودی روی پهلوی دانش آموز را ناشی از افتادن این دانش آموز در جوی آب کنار مدرسه عنوان می‌کند.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش فارس با توجه به اظهارات دو طرف، موضوع مجدد در حال بررسی است که اطلاعات تکمیلی در اطلاعیه‌های بعدی این اداره منتشر خواهد شد.

شعبانی همچنین افزود: موضوع جلوگیری از تنبیه بدنی کرارا" در بخشنامه‌های مختلف به اطلاع همکاران فرهنگی رسانده شده است و هرچند صیانت از حریم همکاران فرهنگی وظیفه ذاتی ما است، اما همانگونه که قبلا" اشاره شده، هرگونه تنبیه نیز خط قرمز آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/ن

تنبیه بدنی دانش آموز در کازرون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
متاسفانه دست و پای معلم رو بستن با روشهای مختلف مثل عدم وجود نمره یا تاثیر درصد فبولی در ارتقا شغلی معلم ومدیر از طرف دیگر به دانش اموزان هم به نوعی تبلیغ شده که احترام معلم جایگاه چندانی ندارد و...!