سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکود بازار طلا در همدان

رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروش همدان از رکود طلا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی غلامی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروش همدان بیان کرد: قیمت طلا در روز گذشته به 480 هزار تومان به ازای هر گرم رسید و یک ثبات نسبی در بازار برقرار شد.

وی با اشاره به اینکه قیمت طلا ارتباط مستقیمی با قیمت ارز دارد، اظهار کرد: در چهارشنبه و پنجشنبه گذشته بازار، التهاب فراوانی به خود گرفت و معاملاتی به ارز 570 تا 580 هزار تومان به ازای هر گرم طلای 18 عیار به ثبت رسید.

وی افزود: بازار طلا روز پنجشنبه مسیر نزولی خود را آغاز کرد و از گرمی 500 هزار تومان به 480 هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروش همدان تصریح کرد: متقاضیان طلا در بازار به دنبال خرید طلای شکسته و سکه هستند و از طلای نو و ویترینی واحدهای صنفی استقبال نمی‌کنند.

غلامی با اشاره به اینکه واحدهای صنفی که طلای نو عرضه می‌کنند با رکود مواجه هستند، ادامه داد: فروش طلای دست‌دوم ممنوع است و اما خریدوفروش طلای شکسته منع قانونی ندارد و در بازار نیز موجود است.

وی درباره آخرین نرخ سکه نیز گفت: هر قطعه سکه طلای طرح جدید 5 میلیون تومان، بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 800 هزار تومان، نیم‌سکه 2 میلیون و 540 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 390 هزار تومان و سکه گرمی 700 هزار تومان معامله می‌شود.

انتهای پیام/ب

ادامه نوسان طلا در بازار همدان

برچسب ها: اصناف ، طلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.