سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت هزار و ششصد میلیارد تومان تسهیلات به فعالان بخش کشاورزی

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گفت: این صندوق در بخش کشاورزی ۱۲۰ صندوق دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، سید عبدالکریم رضوی اردکانی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در بندرعباس گفت: این صندوق در بخش کشاورزی ۱۲۰ صندوق دارد.
وی افزود:این صندوق‌ها با سرمایه هزار و ششصد میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به فعالان بخش کشاورزی پرداخت می‌کند.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گفت: این تسهیلات با سود ۴ درصد به فعالان بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.
سید عبدالکریم رضوی اردکانی گفت: این تسهیلات از محل سرمایه صندوق‌های زیر مجموعه این شرکت پرداخت می‌شود.
وی افزود: این صندوق‌ها واحد‌های غیر دولتی مالی و توسعه‌ای بخش کشاورزی هستند که هدف از تشکیل شان افزایش حجم و کیفیت سرمایه بخش کشاورزی است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی افزود: صندوق‌ها در پنج سطح ملی، استانی، شهرستانی، منابع طبیعی و زنان در زیر مجموعه این شرکت فعالیت می‌کنند.
رضوی اردکانی گفت: پارسال آورده هرمزگان از محل فروش این اموال بیش از ۱۳ میلیارد تومان بود که رتبه اول کشور را در این زمینه دارد.
وی افزود: تا پیش از این در هرمزگان صندوق‌های استانی، منابع طبیعی و زنان فعالیت داشت که امروز تفاهم نامه راه اندازی صندوق‌های شهرستانی نیز امضا شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: صندوق‌های حمایت از سرمایه گذاری بخش کشاورزی نقش مهمی در رفع مشکلات مالی تامین نهاد‌ها و یارانه‌های بخش کشاورزی در استان دارد.
علی باقرزاده افزود: امروز در تفاهم نامه‌ای که با شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی امضا شد، در حاجی آباد، میناب، رودان و بندرعباس که ۸۵ درصد تولیدات کشاورزی استان را دارند، صندوق‌ها شهرستانی راه اندازی می‌شود.
در این نشست مدیران صندوق‌ها و مسئولان استانی، برخی نیاز‌ها و مشکلات صندوق‌ها را مطرح کردند.
انتهای پیام/ر


پرداخت تسهیلات کم بهره به کشاورزان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.