سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اطراف مدارس

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اطراف مدارس و دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از  بجنورد؛ سرهنگ علی پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد با آغاز سال تحصیلی و تردد دانش آموزان و دانشجویان در مسیر‌ها و پیشگیری از مزاحمت برای این قشر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، برخورد با مزاحمین خیابانی به‌ ویژه در مسیر تردد دانش آموزان و مدارس دخترانه اجرا شد.

وی با تأکید بااینکه خط قرمز نیروی انتظامی امنیت دانش آموزان و دانشجویان است ، افزود: تمام تلاش پلیس بر ایجاد فضایی امن در مسیر مدارس و دانشگاه‌ها است و با افرادی که برای این طیف در مسیر مدارس و دانشگاه‌ها ایجاد مزاحمت نمایند برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

سرهنگ پاکدل با اشاره به این که مزاحمین خیابانی بلافاصله بعد از دستگیری برای انجام مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی خواهند شد ، گفت: در اجرای این طرح تعداد ۷ دستگاه خودرو و ۱۴۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد اظهار کرد: این طرح در طول سال تحصیلی به‌طور مستمر ادامه خواهد داشت و پلیس تمام تلاش خود را بکار می‌برد تا دانش آموزان و دانشجویان در محیطی امن و به‌دور از مزاحمت و استرس به تحصیل خود ادامه دهند و نگرانی و دغدغه‌ای جز تحصیل و پیشرفت علمی نداشته باشند.

انتهای پیام / ب

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اطراف مدارس بجنورد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.