سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 شهردار اسلام آبادغرب،

جلب رضایت شهروندان نیازمند همکاری شهرداری با پلیس است

 شهردار اسلام آبادغرب، نیروی انتظامی را یکی از ارکان اصلی تولید و حفظ امنیت در جامعه خواند و گفت: جلب رضایت شهروندان نیازمند همکاری و تعامل شهرداری با پلیس است

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،"بهروز حمیدی تبار"  اظهار داشت: جلب رضایت شهروندان نیازمند همکاری و تعامل شهرداری با پلیس است و امیدواریم این همکاری‌ها بیشتر شود.

وی بیان کرد: اگر شهرداری‌ها در ایجاد روحیه نشاط در مردم موفق باشند، ضریب امنیت بالا خواهد رفت و این ضرورت همکاری ما با نیروی انتظامی را نشان می‌دهد.

حمیدی تبار همچنین به نقش نیروی انتظامی در برقراری و ایجاد امنیت اشاره و از تعامل و حضور مناسب و به موقع پلیس در ارائه خدمات مشترک به شهروندان تقدیر کرد.

سرهنگ "سلیم سلیمی" فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب نیز در سخنانی امنیت را مهم‌ترین نیاز یک جامعه برای رشد، شکوفایی و حیات عنوان کرد و گفت: پرچم دار این امنیت نیز فرزندان غیور، دلاور و شجاع نیروی انتظامی هستند.

وی در پایان گفت: امنیت مطلوب جامعه در بستر رویکرد اجتماعی پلیس تامین می‌شود و اگر در جامعه‌ای خلاء امنیتی وجود داشته باشد، در آن جامعه هیچ رشد و تلاشی صورت نخواهد گرفت.


 انتهای پیام/ز


امنیت مطلوب جامعه در بستر رویکرد اجتماعی پلیس تامین می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.