سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد؛

باید از فرصت اربعین برای استفاده فرهنگی بهره برداری لازم را داشته باشیم

آیت الله علوی گرگانی گفت:در ایام اربعین که در قم شاهد تردد زوار هستیم استفاده فرهنگی لازم را داشته باشیم چرا که زائران مهیای پذیرفتن معارف دینی هستند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان قرارگاه اربعین قم ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی این قرارگاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: در کنار ارائه خدمات به زائران باید از فرصت تبلیغی و فرهنگی به وجود آمده در ایام اربعین نهایت بهره برداری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه لقب امام حسین(ع) ثارالله یعنی خون خداست عنوان کرد: این لقب نشان می دهد که ذات پیشوای سوم شیعیان محو خداوند متعال است.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: باید از فرصت مهیا شده در ایام اربعین که در قم شاهد تردد زوار هستیم استفاده فرهنگی لازم را داشته باشیم چرا که زائران این مسیر دل های آماده ای داشته و مهیای پذیرفتن معارف دینی هستند.

این مرجع تقلید تاکید کرد: ایشان در راه خداوند هرچه که داشتند را ایثار کردند و امروز شاهد هستیم که با عنایت حضرت حق در دل های مردم شور و اشتیاق وصف ناپذیری برای زیارت ایشان وجود دارد.

انتهای پیام/  ح

بهره مندی مطلوب از فرصت تبلیغی و فرهنگی اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.