سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پدر زن قاتل در کرمانشاه دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی که به دنبال اختلافات خانوادگی داماد خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

 سرهنگ "محمدرضا آمویی" در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در شهرک مهدیه بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که شخصی با یک قبضه اسلحه پران به علت اختلافات خانوادگی به سمت داماد خود تیراندازی کرده است.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: در این تیراندازی فرد مضروب به خاطر اصابت تیر به گردنش، جان خود را از دست داده است.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی را به منظور دستگیری متهم آغاز کردند.

وی ادامه داد: با پیگیری و تلاش های بی وقفه ماموران انتظامی، در مدت کمتر از یک ساعت مخفیگاه متهم در یکی از محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ آمویی در پایان دستگیری مجرمان جرائم خشن را یکی از برنامه های اصلی پلیس عنوان و تصریح کرد: در این راستا بدون هیچ گذشتی با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ز

 

دستگیری مجرمان جرائم خشن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.