سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدری: المپیک جوانان سکوی پرتاب برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگتر است

ملی پوش کاراته دختران گفت: المپیک جوانان آرژانتین سکوی پرتابی برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگتر در رقابت‌های جهانی است.

مبینا حیدری ملی پوش کاراته دختران در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: حدود ۹ ماه است که برای المپیک جوانان ۲۰۱۸ در اردو حضور داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا روند موفقیت‌های کاراته را در آرژانتین ادامه دهیم.

او ادامه داد: المپیک جوانان سکوی پرتابی برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگتر در رقابت‌های جهانی است که امیدوارم بتوانم با کسب مدال و قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی برای کاراته کشورم افتخار آفرینی کنم.

ملی پوش کاراته کشورمان افزود: ۴ ساله است که در تیم ملی کاراته حضور دارم و در رقابت‌های قهرمانی آسیا در ژاپن و لیگ جهانی کاراته وان کرواسی توانستم مدال کسب کنم و در همین لیگ کرواسی توانستم اولین سهمیه المپیک جوانان را برای تیم ملی کاراته بدست آورم.

حیدری عنوان کرد: در المپیک ۸ حریف در وزن من حضور دارند که نسبت به همه آن‌ها شناخت کافی را دارم و در مسابقات گذشته با تمام آن‌ها روی تاتامی مبارزه کردم و امیدوارم در المپیک آرژانتین بتوانم خودم را ثابت کنم.

او در ادامه بیان کرد: با انتخاب مادرم وارد رشته کاراته شدم و برای خودم رسیدن به این موفقیت‌ها دور از دسترس بود و حمایت خانواده ام باعث شد امروز برای رسیدن به مدال و سکو‌های قهرمانی المپیک و جهان بیشتر تلاش کنم.

ملی پوش کاراته دختران در پایان گفت: از همان زمانی که سهمیه‌ها مشخص شد رقابت‌های المپیک جوانان آرژانتین بین ورزشکاران آغاز شد و تیم ملی دختران ایران تلاش می‌کند تا اولین مدال المپیک را برای کاراته کسب کند تا این آغازی برای حضور کاراته در المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشد.


بیشتر بخوانید:

 باقری: کسب ۴ مدال در بازی‌های آسیایی نشان از ارتقا فنی تیم ملی دارد

آشوری: کاراته، عزت ایران در بازی‌های آسیایی بود

کارنامه درخشان کاراته کا‌های ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا


انتهای پیام/

اظهارات حیدری درباره المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.