سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش اتفاقی محصول عرضه نشده Chromecast گوگل در Best Buy +عکس

Best Buy محصول معرفی نشده گوگل، نسل سوم Chromecast را به یکی از مشتریان به صورت اتفاقی فروخت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نسخه اولی که گوگل از Chromecast رونمایی کرد در سال 2013 معرفی شد و دو سال بعد، مدل نسل دوم آن روانه بازارها شد. از آن پس، کمپانی گوگل آپدیتی برای این محصول خود یعنی نسل سوم آن معرفی نکرده است اما خبر می‌رسد که نسل سوم Chromecast قرار است در 9 اکتبر (17 مهر) در کنار گوشی‌های پرچمدار این شرکت معرفی شود اما خبرها نشان می‌دهد که یکی از مشتریان Best Buy نسل سوم Chromecast را زودتر از موعد گرفته باشد.

به نظر می‌رسد Best Buy قبل از این که گوگل رویداد معرفی سخت‌افزارهای جدید خود را معرفی کند، نسل بعدی Chromecast را وارد بازار کرده است. در حالی که انتظار نمی‌رفت فروش این محصول گوگل تا بعد از معرفی رسمی آن اتفاق بیفتد، Best Buy به صورت اتفاقی یکی از دستگاه‌های نسل سوم Chromecast گوگل را به یکی از مشتریان خود فروخت. بر اساس گفته‌های این مشتری، این محصول حتی در دیتابیس Best Buy هم نبود اما به دلیل یکی بودن قیمت این دو نسل، این فروشگاه اینترنتی به او اجازه داده است که نسل سوم Chromecast را خریداری کند.

در کنار این اطلاعات، تصویری از Chromecast جدید در کنار نسل دوم این محصول گوگل به اشتراک گذاشته شده است. همانطور که دیده می‌شود، طراحی این محصول تغییراتی داشته است. اولین تغییر ساختار بدنه آن است. پلاستیک شفاف به کار رفته در نسل قدیمی این دستگاه جای خود را به یک نوع پلاستیک مات داده است. علاوه بر این، گوگل لوگوی بزرگ کروم را از روی آن حذف کرده و آن را با «G» کوچکتر جایگزین کرده است. نکته قابل توجه دیگر که حائز اهمیت است این است که اتصال HDMI دیگر به صورت مغناطیسی به پشت Chromecast نمی‌چسبد.

همانگونه که پیش از این اشاره شد، مصرف‌کنندگان می‌توانند Chromecast جدید گوگل را در تاریخ 9 اکتبر در رویداد معرفی سری Pixel 3 ببینند. از نظر قیمت، به نظر می‌رسد غول اینترنت جهان قیمت گذشته این محصول یعنی 35 دلار را برای آن حفظ کرده باشد. همچنین، با وجود فروش این محصول در Best Buy می‌توان این انتظار را داشت که فروش آن بلافاصله پس از معرفی آن آغاز خواهد شد.

گفتنی است، Chromecast یک دانگل مبتنی بر پورت HDMI یا USB و به اندازه یک فلش USB است. این دانگل به کاربران امکان می‌دهد تا ویدئو و فیلم‌های مورد نظر خود را از طریق مرورگر کروم در موبایل هوشمند یا تبلت به تلویزیون انتقال دهند. دانگل Chromecast در واقع از آنجا که بر اساس مرورگر کروم کار می‌کند، محدودیتی از نظر استفاده از ابزارها و دستگاه‌های مختلف برای کاربرانش ایجاد نمی‌کند. تنها کافی است مرورگر کروم روی دستگاه مبدا اجرا شود. Chromecast یک تلویزیون معمولی را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل می‌کند و امکان کنترل آن از طریق دستگاه‌های دیجیتال شخصی مختلف را فراهم می‌کند.

در ادامه می‌توانید تصویری را از Chromecast خریداری شده توسط متشری Best Buy مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید: نمونه اولیه گوشی تاشوی لنوو در یک ویدئوی کوتاه دیده شد


انتهای پیام/

محصول معرفی نشده گوگل به صورت اتفاقی در Best Buy فروخته شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.