سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت 35 دونده در سومین ابرماراتن راه ابریشم ایران به میزبانی شهداد + تصاویر

سومین ابرماراتن راه ابریشم ایران از امروز با رقابت 18 دونده خارجی و 17 داخلی در بیابان لوت منطقه شهداد استارت خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی سیاوشی، رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به آغاز سومین ابرماراتن راه ابریشم ایران در شهداد گفت: شرکت کنندگان خارجی امسال 50 درصد افزایش داشته است چرا که در بحث تبلیغات خارجی این رویداد خوب کار شد، به طوری که امسال 18 نفر شرکت کننده خارجی داریم.

وی افزود: علی رغم همه تبلیغات و محدودیت هایی که در دنیا ایجاد شده، برگزاری این ابرماراتن نشان می دهد این تبلیغات شکست خورده و علاقه مندان به ایران با وجود محدودیت ها، سفر خود را انجام می دهند .

سیاوشی تصریح کرد: برگزاری ابرماراتن و حضور ورزشکاران از کشورهای مختلف دنیا نشانه شکست سیاست های آمریکا در ایجاد شرایط خاص و محدود کردن مسافرت به ایران است.

وی یادآور شد: برگزاری این ابرماراتن به معرفی و شناخت ایران و جاذبه های گردشگری استان کرمان کمک می کند و هر کدام از این ورزشکاران سفیر و مبلّغی برای سفر به ایران و کرمان خواهند بود و این رویداد سال های آینده با حضور افراد بیشتری برگزار می شود.

سیاوشی از رسانه ها خواست: در تبلیغات و پوشش خبری این رویداد مهم در این شرایط حساس کمک کنند.

یادآور می شود: این رویداد گردشگری از کمپ هواپیمایی ماهان واقع در روستای ملک آباد بخش شهداد آغاز و پس از عبور از مناطق قلعه شفیع آباد، دره دلفین ها، گندم بریان، رودشور، کاروانسرای حوض نادر و کلوت‌ها و طی 250 کیلومتر در روستای زوار منطقه اندوهجرد به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/ب

آغاز سومین ابرماراتن راه ابریشم ایران در شهداد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.