سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش 38درصدی عملیات امداد و نجات در همدان

در 6 ماه امسال دو هزار و 560 عملیات توسط آتش نشانان همدانی انجام شده و عملیات امداد و نجات نیز افزایش 38درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس صوفی شهردار همدان با اشاره به اینکه 48 وظیفه بر عهده آتش‌نشانی است، نقش آتش‌نشانان را بسیار بااهمیت و بی‌بدیل خواند و با اشاره به اینکه روز به روز با اضافه شدن فناوری‌ها وظیفه آتش‌نشانان سخت‌تر می‌شود، بیان کرد: به‌روزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی جزء اولویت‌هاست، هدف ما آرامش کارکنان آتش‌نشانی است و تمام سعی خود را برای حل دغدغه‌های آنان انجام می‌دهیم.

وی اظهار کرد: آمار یک هزار و 854 نجات‌یافته در عملیات‌های آتش‌نشانی، نشان از اهمیت بالای کار آنها دارد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان هم با اعلام اینکه طی شش ماه نخست سال جاری دو هزار و 560 عملیات انجام شده است، ابراز کرد: از این تعداد یک هزار و 472 عملیات مهار آتش بوده که با این حساب، بیش از 50 درصد عملیات‌ها مقابله با آتش است.

محمدرضا بیاناتی با اشاره به انجام یک هزار و 24 عملیات امداد و نجات اظهار کرد: 64 عملیات نیز در حوزه احتیاط حریق انجام شده است که میزان عملیات مهار آتش نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به اینکه تعداد عملیات امداد و نجات نیز نسبت به سال گذشته 38 درصد افزایش یافته است، گفت: عملیات احتیاط حریق هم 60 درصد افزایش دارد.

بیاناتی به اقدامات انجام شده در حوزه آموزش و پیشگیری از سال 95 تاکنون اشاره و بیان کرد: سال گذشته 111 هزار نفر و در 6 ماه نخست سال جاری 64 هزار و 539 نفر آموزش دیدند.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای آتش‌نشان همدان قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام/د.ا

رشد عملیات عملیات امداد و نجات در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.