سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمانی‌فضلی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

تشریح برنامه‌های ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور

وزیر کشور برنامه‌های ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان, عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حاشیه یکصد و ششمین نشست شورای اجتماعی کشور و در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور اظهار کرد: با توجه به شرایط تبلیغاتی و تخریب دستاوردهای کشور از سوی رسانه‌های خارجی و همین‌طور عدم هماهنگی بین دستگاههای داخلی و عدم اطلاعات کافی رسانه‌های مختلف در خصوص مسائل اقتصادی, سران قوا در جلسه ای که داشتند, تصمیم گرفتند یک هماهنگی بین دستگاههای متولی اقتصادی و  اطلاع‌رسانی ایجاد شود.

وزیر کشور با بیان اینکه این ستاد ضمن تبادل اطلاعات و برنامه‌ریزی به صورت  سلبی و ایجابی به همه ابهامات و خلاهای جامعه پاسخ می‌دهد, گفت: این ستاد همچنین در راستای پاسخگویی به اغراض معاندین و افرادی که نسبت به تخریب اقتصادی کشور اقدام می‌کنند تشکیل شده است.

وی گفت: در این جلسه مقرر شد که وزارت کشور متولی این موضوع باشد و ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور 19 عضو دارد که من به عنوان هماهنگ کننده ستاد ایفای نقش می‌کنم.

وزیر کشور افزود: امیدوارم همه رسانه‌ها در این امر ما را یاری کنند و بتوانیم در راستای حقوق حقه مردم کشور که دسترسی به اطلاعات درست و دقیق است, گامهای خوبی برداریم.

رحمانی فضلی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه آیا امکان همپوشانی این سمت با سخنگویی دولت وجود ندارد, اظهار کرد: ما فقط در حوزه اقتصادی صحبت می‌کنیم؛ البته بنده هم صحبت نمی‌کنم بلکه این دستگاه‌ها هستند که صحبت می‌کنند و من فقط هماهنگ کننده دستگاه‌ها هستم و همه اموری که احتیاج به هماهنگی در سطح ملی دارد را وزارت کشور به عهده می‌گیرد و این به معنای سخنگویی نیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.