سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام محمدحسنی:

امروز دشمنان به امنیت پایدار در جمهوری اسلامی حسادت می کنند

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمنان با اقدامات ضد امنیتی در تلاش برای ایجاد ناامنی در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران  صبح امروز یکشنبه 8 مهرماه در آیین رونمایی از نسخه اندروید بازی نوهد ویژه نیروهای ویژه هوابرد نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز دشمنان به امنیت پایدار در جمهوری اسلامی حسادت می کنند گفت: دشمنان با اقدامات ضد امنیتی در تلاش برای ایجاد ناامنی در کشور هستند، ولی مطمئنا در آتش این حسادت خواهند سوخت و به طور حتم در رسیدن به هدف های خودشان موفق نمی شوند.

وی ادامه داد: زمانی که مردم رشادت ها و ایثار تیپ نوهد را می بینند، احساس غرور و امنیت می کنند. امروز امنیت برای ملت های دنیا از نان شب واجب تر است و ملت ایران حق دارند تا از بهترین و پایدارترین امنیت برخوردار باشند.

محمد حسنی با بیان ویژگی های جنگ سخت و تفاوت های آن با جنگ نرم افزود: جنگ سخت قابل احساس و مشاهده است و حتی کودکان هم آن را حس می کنند، ولی جنگ نرم قابل مشاهده نبوده و بخشی از مردم و متخصصان این عرصه این جنگ را حس می کنند که به همین دلیل است که آن طور که باید همگان پای کار و حمایت در عرصه جنگ نرم نیامده و ورود و همراهی نمی کنند.

وی با بیان اینکه مسئولیت های متولیان این عرصه بسیار سخت و دشوار است ادامه داد: همه باید برای مبارزه در این عرصه ملی، پای کار بیایند همچنان که سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش پرچمدار جنگ نرم شده تا به امید خدا پیشبرد های چشمگیری در این عرصه انجام گیرد.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش ساخته های قبلی این مجموعه را برشمرد و تصریح کرد: مبارزه در خلیج عدن اولین بازی در این عرصه بود، پس از آن هم بازی شکارچی و صاعقه و امروزبازی نوهد ساخته شده و در آینده نیز از بازی ها و دستاورهای دیگری رونمایی خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۷
انشالله نابودی دشمنان اسلام