سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسجدجامعی در نودمین جلسه شورای شهر تهران:

بسیاری از ماشین آلات آتش نشانی قابل استفاده در کوچه‌ها نیست

عضو شورای شهر تهران گفت: بسیاری از تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی قابل استفاده در کوچه‌ها و معابر نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در نودمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به مصوبه شورا مبنی بر اختصاص دو درصد از عوارض ساختمانی به سازمان آتش نشانی، اظهار کرد: این مهم‌ترین کاری بود که در این دوره از شورای شهر انجام شد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: نمی‌توان به صرف داشتن نیروهای باتجربه و تجهیزات مناسب گفت که مشکل ایمنی تهران برطرف شده است، زیرا مشکل تاب آوری شهری از مواردی است که باید به آن توجه شود چون بسیاری از ماشین آلات آتش نشانی در بسیاری از کوچه‌ها قابل استفاده نیست.

وی با بیان اینکه در شورای قبلی و پس از حادثه پلاسکو شورا مصوبه‌ای را در حمایت از خانواده‌های آتش نشان داشت، تأکید کرد: در این مصوبه تأکید شد که یکی از بستگان آن‌ها در مجموعه شهرداری استخدام شود و یا خانه‌ای در اختیار آن‌ها قرار گیرد که انتظار داریم رئیس شورا گروهی را پیگیر این موضوع کند.

مسجد جامعی در ادامه با اشاره به نامگذاری 14 مهر به نام روز تهران، گفت: در سه سال گذشته و در شورای چهارم این کار عملی شد و انتظار داریم شهرداری نگاه ویژه‌ای به تهران و سلامت آن داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.