سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوسفی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مشکل کامیون داران برای مرغداران دردسر ساز شد

یک مقام مسئول گفت: مشکلات کامیون داران، حمل و نقل نهاده‌های دامی را با اختلال شدیدی روبرو کرده است.

محمد یوسفی، رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه توزیع نهاده‌های دامی با مشکلاتی روبروست، اظهار کرد: اگرچه ذرت و سویا به اندازه کافی در بنادر موجود است، اما مشکلات کامیون داران؛ حمل و نقل نهاده های دامی را با اختلال شدیدی روبرو کرده است.

وی افزود: مشکلات کامیون داران، حمل و نقل مرغ زنده به کشتارگاه‌ها را نیز کاهش داده است که در نهایت به سبب کمبود، قیمت مرغ با نوساناتی در بازار روبرو شده است.

یوسفی نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری را 6 هزار و 600 هزار، مرغ آماده به طبخ میدان بهمن 9 هزار و 200 تومان اعلام کرد و گفت: در صورت ادامه مشکلاتِ کامیون داران، احتمال افزایش مجدد قیمت مرغ در بازار وجود دارد.


بیشتر بخوانید: آخرین تحولات بازار مرغ/مرغ با نرخ های متفاوتی در خرده فروشی ها عرضه می شود


به گفته این مقام مسئول؛ اگرچه قیمت نهاده‌های دامی تغییری نکرده است، اما عرضه محصول به سبب اعتصاب کامیون داران با چالش هایی روبروست.

وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام از ذخایر انبارهای خود در حال توزیعِ دان به مرغداران است، اما این مقدار جوابگوی نیاز مرغداران نیست.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در پایان تصریح کرد: اگر مشکل توزیع نهاده های دامی در روزهای آتی برطرف نشود، مرغداران برای جلوگیری از تلف شدن مرغ ها؛ مجبور به عرضه مرغ خود به کشتارگاه ها می‌شوند.

انتهای پیام/

استمرار چالش توزیع نهاده ها، عامل اصلی گرانی مرغ در بازار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.