سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای آمادگی مقابله مناسب:

مسئولان نسبت به پیش بینی حوادث احتمالی اقدام کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان اجرایی، حوادث احتمالی در نیمه دوم سال جاری را برای آمادگی مقابله مناسب پیش بینی کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی شامگاه گذشته شنبه ۷ مهر ۹۷ در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری، از اعضای این شورا، کمک‌های بلاعوض به خسارت دیدگان حوادث طبیعی از جمله خشکسالی در استان پرداخت کنند تا سبب ایجاد حاشیه و چالش در جامعه نشود.

وی گفت: کمیته‌های شهرستانی عضو شورا، هنگام تهیه لیست خسارت حوادث طبیعی، دقت لازم را داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین از مسئولان اجرایی استان خواست؛ با پیش بینی حوادث احتمالی در نیمه دوم سال جاری، برنامه‌های مقابله‌ای در این زمینه را اعلام کنند.

عباسی تأکید کرد: رفع نقاط حادثه خیز، شناسایی طرح‌ها و پروژه‌های دارای مشکلات احتمالی، بیمه عشایر، اجاره یا خرید تانکر‌های جدید برای آبرسانی در زمینه‌های آشامیدنی، کشاورزی و دام عشایر در مناطق کوهستانی در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اطلاع رسانی ناصحیح و مغرضانه فردی باانگیزه نامشخص در فضای مجازی مبنی بر قطع اشتراک گاز یک منزل مسکونی در سرخون شهرستان اردل، ادامه داد: شرکت گاز باید نسبت به ارائه پاسخ شفاف و دفاع از عملکرد خود اقدام می‌کرد.

انتهای پیام/ن

نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.