سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غیبت دله الی مقابل بارسلونا تایید شد

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام غیبت ستاره ملی پوش تیمش در بازی مقابل بارسلونا را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به گفته مائوریتسیو پوچتینو سرمربی تیم تاتنهام «دله الی » بازیکن ملی پوش این تیم به دلیل مصدومیت نمی تواند روز چهارشنبه این تیم را در دیدار برابر بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.
الی که در اوایل ماه جاری میلادی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد، در پیروزی 2-0 امروز (شنبه) تاتنهام  برابر هادرسفیلد غایب بود و پوچتینو گفت که هیچ شانسی برای حضور این ملی پوش انگلیس برای بازی برابر بارسلونا وجود ندارد.

سرمربی تاتنهام درباره مصدومیت فرتونگن و موسی دمبله که هر دو در پیروزی این تیم در استادیوم جان اسمیتز در همان نیمه اول تعویض شدند، نیزگفت که هنوز ارزیابی آسیب دیدگی های آنها خیلی زود است.

او گفت: "مشخص نیست که آیا آنها دچار آسیب دیدگی عضله شده اند یا فقط ضرب دیدگی است."
گزارش ها حاکی از آن است که با توجه به جدی بودن مصدومیت دله الی، «گرت ساوتگیت» سرمربی تیم ملی انگلیس هم برای بازی تیمش مقابل کرواسی و اسپانیا که به ترتیب ۱۲ و ۱۵ اکتبر برگزار می شود، نمی تواند از این بازیکن استفاده کند.

گفتنی است دیدار تیم‌های تاتنهام و بارسلونا  در هفته دوم  مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه هفته جاری ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه ویمبلی لندن برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/


غیبت ستاره ملی پوش تاتنهام برابر بارسا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.