سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سوداگر مرگ در خراسان شمالی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری متهم در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ محمد غلامی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه شخصی با یک کامیون قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به مقصد خراسان شمالی را دارد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در اخبار صورت گرفته، ماموران پلیس با ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان تایباد اقدام به ایجاد چند تور ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان کردند که موفق به شناسایی و توقف کامیون مورد نظر شدند.

سرهنگ غلامی اظهار کرد: در بازرسی از خودروی مورد نظر مقدار ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

وی افزود: در این عملیات یک دستگاه کامیون توقیف و یک نفرمتهم دستگیر و به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

وی بیان کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ همیشه در دستور کار ماموران این پلیس قرار دارد و هیچگاه چشمان تیزبین پلیس اجازه جولان را به قاچاقچیان نخواهد داد و از شهروندان عزیز نیز انتظار می‌رود هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ب

دستگیری سوداگر مرگ در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.