سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فدراسیون فوتبال ایران خواستار دریافت غرامت از یونانی‌ها

مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان به دلیل لغو بازی دوستانه از سوی تیم اروپایی، خواستار دریافت غرامت از یونانی‌ها هستند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه درصدد برگزاری بازی دوستانه با یونان بود، اما اروپایی‌ها اظهار کردند به دلیل اینکه این بازی در ترکیه برگزار می‌شود و مشکلات سیاسی از حضور در کشور میزبان انصراف می‌دهند و بازی را لغو کردند. پس از این اتفاق، فدراسیون‌های ایران و یونان بیانیه‌های زیادی را صادر کردند و در پایان مقرر شد که سئول نشین‌ها (مسئولان فدراسیون فوتبال) از یونانی‌ها غرامت بگیرند که تاکنون این اتفاق رخ نداه است.

کادر فنی تیم ملی و کارلوس کی روش که برای آماده سازی ملی پوشان حساب زیادی روی بازی با یونان باز کرده بودند، پس از لغو این مسابقه نتوانستند دیداری را جایگزین کنند تا شاگردان کی روش بدون بازی دوستانه راهی روسیه شوند. این موضوع سبب عصبانیت مرد پرتغالی فوتبال ایران شد.

 ۲ شهریور ۱۳۹۷ با صفی الله فغانپور، مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: این مسائل مربوط به امور حقوقی نیست و کمیته بین الملل باید پاسخ این سوال را بدهد.

سپس با مسئولان امور بین الملل تماس گرفتیم که پاسخگو نبودند و حالا امروز (شنبه) یکی از مدیران فدراسیون فوتبال که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد، درحال پیگری دریافت غرامت از فدراسیون فوتبال یونان هستیم و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

گفتنی است، چندی پیش برخی رسانه‌ها اعلام کردند، فدراسیون فوتبال ایران قید دریافت غرامت از یونانی‌ها زده که این موضوع با واکنش تند سئول نشین‌ها (مسئولان فدراسیون فوتبال) همراه بوده است.


بیشتر بخوانید: قرارداد کی روش تمدید شد/ 4 شرط بزرگ سرمربی پرتغالی

کی روش در مراسم بهترین های سال فوتبال فیفا

دلیل ملاقات تاج و اینفانتینو مشخص شد

توضیحات مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال درباره غرامت از یونانی ها


انتهای پیام/

سئول نشین ها در صدد دریافت غزامت از فدراسیون فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.