سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استعفا از سمت مدیریتی برای حفظ قرآن کریم

سهیلا مصدق یکی از حافظان قرآن در شهرستان بناب است که در ۶ سال موفق به حفظ کل قرآن کریم شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سهیلا مصدق یکی از حافظان قرآن در شهرستان بناب در مورد جزییات و برنامه های حفظ قرآن خود گفت: از سال ۸۷ حفظ قرآن را به صورت جدی شروع کردم و در  ۶ سال موفق شدم کل قرآن را حفظ کنم.

 

وی عامل اصلی ترغیب شدن به شروع حفظ قرآن کریم را مدیر مدرسه کلاس سوم ابتدایی خود اعلام کرد و گفت: وقتی دانش آموز سوم دبستان بودم مدیر مدرسه مرا به مسابقه قرانی برد، برای اولین بار در یک جمعی قرآن خواندم حس خیلی خوبی داشتم، شرکت در مسابقه قرآنی از همان زمان کودکی مرا به خواندن و آموختن قرآن ترغیب کرد.

 

سهیلا مصدق بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی در رشته کارشناسی مهندسی شیمی به عنوان مدیر کنترل کیفی در یک کارخانه مشغول به کار می‌شود ولی پس از مدتی کار کردن از ادامه آن منصرف شده و تصمیم قاطع می گیرد تا حفظ قرآن کریم را آغاز کند.


وی ادامه می دهد: سال ۸۷ بود که تصمیم گرفتم از کار استعفا داده و دوره های حفظ را شروع کنم بنابراین کار در کارخانه را رها کرده و هفته‌ای دو روز در کلاس‌های مهد قرآن و عترت تبریز شروع به حفظ آیات نورانی قرآن کریم نمودم.


وی برای آموزش و یادگیری قران کریم در کلا س های مهد قرآن تبریز ثبت نام کرده و می گوید: ۶ سال برای شرکت در کلاس ها از بناب به تبریز آمدم که از بهترین روزهای عمرم بود.

مصدق حفظ آخرین آیات نورانی کلام وحی را در مسجد مقدس جمکران به اتمام رسانده و در این خصوص گفت: سال ۹۵ در مسجد مقدس جمکران وقتی آخرین آیات را در ذهن و حافظه خود ثبت می کردم خیلی احساس خوشحالی خاصی داشتم که هیچوقت آن احساس را پیدا نکرده بودم و هیچوقت آن لحظات را فراموش نمی کنم.

بانوی حافظ قرآن کریم بعد از اینکه حفظ کل قرآن کریم را به اتمام رسانده اکنون در حوزه علمیه جامعة‌الزهرا(س) قم ثبت نام کرده است.

او معتقد است در شرایط فعلی امام زمان(عج) مبلغ می‌خواهد و باید مبلغ امام زمان خود باشد برای همین است که دانشجوی سطح دو حوزه علمیه جامعه الزهرا (س) بوده و غیر حضوری درس‌های حوزه را می خواند و دوست دارد سرباز امام زمان خود باشد.

مصدق اکنون در کنار تثبیت محفوظات خود و درس های حوزوی و نشر دستورات و معارف دینی و اسلامی در زمینه آموزش قرآن نیز فعال است،او کلاس های مختلف قرآنی در رده سنی گوناگون بر کودکان ، دختران و زنان برگزار می کند.

 

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: قرآن و عترت ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.