سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران:

بیش از ۷۸ درصد واحد‌های صنعتی تحت پوشش خدمات ایمنی و آتش نشانی

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: با تجهیز ۲۷۲ دستگاه اطفای حریق افزون بر ۷۸ درصد از واحد‌های صنعتی تحت پوشش خدمات ایمنی و آتش نشانی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فتحعلی محمد زاده معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در مانور اطفای حریق، امداد و نجات و پدافند غیرعامل در ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون اظهار کرد: با تجهیز ۲۷۲ دستگاه اطفای حریق افزون بر ۷۸ درصد از واحد‌های صنعتی تحت پوشش خدمات ایمنی و آتش نشانی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ۲ هزار واحد صنعتی در بیش از ۸۰۰ شهرک و ناحیه صنعتی در کشور فعال است.

فتحعلی محمد زاده ادامه داد: ارائه خدمات ایمنی در شهرک‌های صنعتی جزو مهمترین اولویت‌های این سازمان است، و افزایش خودرو‌های اطفای حریق در شهرک‌های صنعتی به ۳۰۰ دستگاه تا پایان امسال هدف گذاری شده است.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به ضرورت صیانت از سرمایه‌های صنعتگران و سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی، افزود: این سازمان علاوه بر توسعه امکانات سخت افزاری، در بخش نرم افزاری نیز با ارائه آموزش‌های رایگان ایمنی از واحد‌های صنعتی حمایت می‌کند و در این خصوص، ۱۰ هزار نفر در یک سال اخیر آموزش دیده اند.

محمد زاده بیان کرد: توسعه صنعتی بدون در نظر گرفتن الزامات ایمنی، پایدار نخواهد بود، و برنامه‌های جامعی از جمله ممیزی و پایش مداوم وضعیت ایمنی واحد‌های صنعتی در دستور کار دفتر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی این سازمان است.

همزمان با هفته ایمنی و آتش نشانی، مانور اطفای حریق، امداد و نجات و پدافند غیرعامل در ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون برگزار و در این مانور عملکرد دستگاه‌های امداد و نجات و پدافند غیر عامل در مقابله با حوادث ارزیابی شد.

در این مانور پس از انجام انفجار و حریق، نیرو‌های عملیاتی ضمن حضور در صحنه و انجام عملیات اطفای حریق و ایمن سازی اقداماتی در زمینه نجات و حمل مصدومان انجام دادند.

همچنین دستگاه‌های اجرایی زیرساختی از جمله برق، گاز، مخابرات نیز در زمینه ترمیم زیرساخت‌ها و تامین و ارائه خدمات زیربنایی اقدام کردند.

انتهای پیام/ن

صحبت های معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در فارس

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.