سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام عاجل در حل مسأله آب صورت گیرد

مرجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان خطاب به استاندار جدید اصفهان گفت: مهم‌ترین انتظار مردم از شما توجه خاص و چاره‌اندیشی و اقدام عاجل برای مسأله آب است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رئیس حوزه علمیه اصفهان، آیت‌الله مظاهری در دیدار با استاندار جدید اصفهان برخی از مهمترین معضلات و مشکلات استان اصفهان را یادآور شد و اظهار داشت: اگرچه مسائل استان اصفهان و مطالبات حقیقی مردم بزرگوار و عزیز این استان فراوان است، اما اساسی‌ترین و فوری‌ترین مسأله استان، موضوع "آب" است که به رغم تلاش‌های گذشته، متأسفانه هنوز حل نشده است.

وی افزود: مهم‌ترین انتظار مردم از شما به عنوان استاندار اصفهان و سایر مسئولان، توجه خاص و چاره‌اندیشی و اقدام عاجل برای مسأله آب است.

این مرجع تقلید در ادامه بیانات خود با تأکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی، توقعات و مطالبات مردم در زمینه‌های مختلف خصوصاً حل مسأله اشتغال و سامان‌یافتن مسائل نظام اداری کشور، فراوان و پرشمار است، اظهار داشت: حل همه این مشکلات به صورت دفعی و با امکانات و شرایط کنونی، ممکن نیست ولی با توجه و درک درست مسائل و نیز با برنامه‌ریزی و جهت‌گیری‌های صحیح و تمرکز بر خدمت به مردم و همچنین با حفظ و رعایت همدلی و اتحاد می‌توان به تدریج بر مشکلات فائق آمد.

وی در این زمینه با تأکید بر اینکه اتحاد و یکدلی و یکپارچگی میان مسئولان و مردم، رمز پیروزی است، گفت: نگاه ملی و فراجناحی به همه مسائل و مشکلات و استفاده از همه ظرفیت‌ها و توان‌های موجود، عوامل مهمی است که برای حفظ اتحاد و پیشبرد اهداف عالی کشور و استان، لازم و اجتناب‌ناپذیر است.

آیت‌الله مظاهری، توکل به خداوند متعال و توسل به اهل‌بیت «علیهم‌السلام» را عامل موفقیت در همه میدان‌ها و موجب حل معضلات دانست و افزود: در شرایط حاضر، حل مشکلات کشور بدون توجهات معنوی ممکن نیست. از این‌رو به همه مسئولان توصیه می‌شود که با تقویت ارتباط خود با خداوند متعال و نیز اهل‌بیت «علیهم‌السلام»، لطف پروردگار و عنایت حضرت ولی ‌عصر«ارواحنافداه» را جلب کنند تا تلاش‌های آنان برای انجام وظیفه، مؤثر و پرثمر واقع شود.

در این دیدار عباس رضایی استاندار اصفهان با اظهار تشکر وافر از حمایت‌های همیشگی حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری، توصیه‌ها و راهنمایی‌های ایشان در مسائل مختلف را بسیار سودمند دانست و جهت‌گیری اصلی در برنامه‌های خود را خدمت‌رسانی به مردم و توجه به مشکلات اساسی استان و مطالبات مردم به ویژه مسأله آب و تقویت، اصلاح و رسیدگی به نظام اداری استان، عنوان کرد.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار استاندار جدید اصفهان با رئیس حوزه علمیه اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.